Page 15 - Vinkovački list 28. rujna 2018.
P. 15
AK, 28.9.2018. VINKOVCI 15

U OŠ Bartola “Kod Eras-
Kašića dosad mus+ progra-
su sud- ma najviše
jelovali isk- bih istaknula
ljučivo kao taj nefor-
partneri, no malan način
ove se go- učenja. Djeca
dine pojav- bez obaveze
ljuju u ulozi sudjeluju u
domaćina aktivnostima
jednog koje odgova-
od sedam raju njihovim
odobrenih afinitetima”
projekata iz
Hrvatske OŠ “A. G. Ma-
toš” prošle se
preko sigurnog mrežnog portala. tima. Odaziv je za mene bio jedno godine prikl-
Dosad su u 2018. godini zaključi- jako ugodno iskustvo jer nema jučila Eras-
li jedan projekt, dok drugi u ovoj ocjena ili sustava nagrađivanja. mus obitelji u
školskoj godini ulazi u završnu Međutim, učenici se odazivaju, projektu koji
fazu provođenja. izvrsno rade i nevjerojatno su za cilj ima
motivirani”, rekla je koordinato- promicanje
Prvi projekt, “Migrations” rica projekta u OŠ Ivana Mažura- engleskog
okupio je osam partnerskih škola nića, Mirela Klarić. jezika, ICT
iz Rumunjske, Austrije, Njemačke, tehnologije
Švedske, Italije, Španjolske, Turske Prošle se godine Erasmus obitelji i digitalne
i Hrvatske, a s tekućim dijeli istu priključila i OŠ “Antun Gustav pismenosti
metodu rada. Naime, svaka škola Matoš”. Na projektu “My passion
iz mjeseca u mjesec provodi – my future”, koji ulazi u drugu
unaprijed određene tematske i posljednju godinu izvođenja, uz
aktivnosti, dok se sudionici spora- Hrvatsku sudjeluje Poljska, Špa-
dično susreću u jednoj od zemalja njolska i Grčka. Cilj projekta je
partnera. Migracije su se bavile podizanje motivacije učenika za
kretanjima populacije nekada i učenjem engleskog jezika i pomoć
sada, uzrocima i posljedica, a kroz u izgradnji povjerenja u jezične
široku lepezu aktivnosti učenici su sposobnosti. Također, projektom
se bolje upoznali sa zemljopisnim, se potiče učenike i nastavnike na
povijesnim i kulturnim prilikama u korištenje moderne ICT tehnolo-
zemljama iz kojih dolaze migranti. gije i digitalno opismenjavanje. U
kojoj su trenutno fazi, otkrila je
Tekući projekt “Ambasadori koordinatorica Ivana Grgljanić:
mira” za cilj ima naučiti učenike “Trenutno se pripremamo za
kako živjeti u miru ponajprije sastanak u Grčkoj u listopadu, a
sami sa sobom, zatim s okolinom u nagodinu u svibnju smo domaćini
kojoj žive te kako cijeniti mir među posljednje mobilnosti. Radimo
narodima. kontinuirano s 2 tima po 15
učenika iz 5. i 6. razreda. Prošla je
“Kod Erasmus+ programa godina bila bazirana na engleskom
najviše bih istaknula taj nefor- jeziku, a sada stavljamo naglasak
malan način učenja. Djeca bez više na ICT”.
obaveze sudjeluju u aktivnostima
koje odgovaraju njihovim afinite-
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20