Page 7 - Vinkovački list - 1. veljače 2019.
P. 7
AK, 1.2.2019. 7

Ovakva suradnja spasila bi mnoga slavonska obiteljska gospodarstva Na temelju članka 26. Statuta Udruženja obrtnika Vinkovci (od 9.11.2014.) i Odluke
o davanju u zakup poslovnog prostora, Upravni odbor Udruženja obrtnika Vinkovci,
Suradnja zelene raspisuje
i plave Hrvatske
JAVNI NATJEČAJ
U našoj županiji već funkcionira klaster vina i meda,
preko kojega proizvođači hotelijerima mogu ponuditi za davanje u zakup poslovnog prostora na adresi
oko 140 različitih artikala u dovoljnim količinama Duga ulica 31, Vinkovci

Postoji prostor za suradnju u I. Predmet natječaja: Poslovni prostor – prizemlje, u dvorištu Udruženja obrtnika
plasiranju proizvoda iz Vuko- Vinkovci u Dugoj ulici 31, Vinkovci, ukupne površine 65,04 m², daje se u zakup
varsko-srijemske županije u za obavljanje tihe obrtničke i uslužne djelatnosti i skladištenje. Poslovni prostor
turistički sektor u Dubrovač- se sastoji od dvije prostorije, predsoblja i sanitarnog čvora, a ima izlaz na ulicu
ko-neretvanskoj županiji, a s Šetalište Dioinizija Švagelja.
tim ciljem će biti organizirana
i prezentacija tih proizvoda na II. Rok zakupa: na neodređeno vrijeme.
tradicionalnom susretu vinara s
ugostiteljima i hotelijerima. III. Početna cijena - mjesečna zakupnina: 750,00 kuna.

Franjo Sorčik Pored zakupnine, zakupnik je dužan plaćati i sve druge troškove u svezi s kori-
franjo.sorcik@novosti.hr štenjem poslovnog prostora, (komunalnu naknadu, troškove električne energije,
vode, odvoz smeća kao i svaki drugi trošak koji se odnosi na dotični poslovni
Također, organiziran će biti Cilj posjeta smo i osnovali Agro-klaster, u prostor).
i posjet predstavnika turistič- Dubrovniku suradnji s općinama, s Poljopri-
kih agencija najjužnije hrvatske bio je doznati vrednim Fakultetom u Osijeku i IV. Opći uvjeti natječaja:
županije u Slavoniju, a kako bi se što i koliko je zadrugom “Vinkovačka šparoga”.
istražili mogući načini suradnje i potrebno hote- Krenuli smo s određenim aktiv- 1. Pravo podnošenja pisane ponude za poslovne prostore imaju fizičke osobe –
premostili problemi prostorne uda- lijerima na nostima, ovo nam je prva godina i obrtnici, te pravne osobe registrirane u Republici Hrvatskoj. Natjecatelj mora
ljenosti, ali i troškova prijevoza, jugu Hrvatske, mislim da idemo u dobrom pravcu. ispunjavati zakonske uvjete za obavljanje djelatnosti koja je utvrđena kao
zaključci su to radnog sastanka a sve kako Cilj nam je doznati što i koliko je namjena poslovnog prostora.
održanog u utorak u Dubrovni- bi dogovori- potrebno hotelijerima na jugu
ku, na kojem je sudjelovalo iza- li konkretnu Hrvatske, a kako bi dogovori- 2. Na natječaju ne može sudjelovati natjecatelj koji ima nepodmirenih obveza
slanstvo Vukovarsko-srijemske i sigurnu li konkretnu i sigurnu suradnju”, za poreze i doprinose, ili mu nije na propisan način odobrena odgoda plaćanja
županije predvođeno županom suradnju na istaknuo je župan Božo Galić. navedenih obveza, odnosno koji ima nepodmirenih obveza prema Hrvatskoj
Božom Galićem, te predstav- tom bogatom Spomenuo je kako bi ovakva obrtničkoj komori.
nici Dubrovačko-neretvanske tržištu suradnja spasila mnoga slavonska
županije predvođeni županom obiteljska gospodarstva, a dodao 3. Zakupnina se obračunava mjesečno i to do 10. u mjesecu za protekli mjesec.
Nikolom Dobroslavićem. Naime, je kako i osobno može garantira-
glavna tema sastanka bila je kako ti visoku kvalitetu proizvoda iz 4. Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklapa se kao ovršna isprava.
uspostaviti snažniju gospodarsku naše županije. Direktor Agro-kla-
suradnju između Plave i Zelene stera Zdenko Podolar na sastanku 5. Troškove uređenja, odnosno prilagodbe, poslovnog prostora za obavljanje
Hrvatske. Župan Dobroslavić rekao je objasnio kako se u Slavoniji djelatnosti snosi budući zakupnik, koji u slučaju napuštanja istog iz bilo kojeg
je ovom prilikom kako suradnja proizvode i “klasični” proizvodi, razloga, nema pravo tražiti povrat uloženih sredstava, niti ukloniti, uništiti
Plave i Zelene Hrvatske postoji ali i oni koji nisu toliko poznati, ili odnijeti moguće ugrađene elemente i druge predmete, odnosno izvršene
dugo vremena na nekoliko razina, poput domaće šparoge. “Usposta- preinake unutar prostora.
no napomenuo je kako uvijek ima vili smo kontakte s hotelijerima iz
mjesta za napredak, na kojem treba Istre, osnovali smo šest podkla- V. Ponuda mora sadržavati:
konstantno raditi. “Ostvarivanje te stera koje povezujemo s potroša-
suradnje nije jednostavno niti stvar čima, odnosno hotelijerima. Kod 1. Osnovne podatke o natjecatelju: ime i prezime, prebivalište, te presliku
dobre volje, na tome treba ustrajno nas već funkcionira klaster vina i obrtnice (za fizičke osobe), odnosno naziv s adresom sjedišta i izvod iz sudskog
raditi. Mi svake godine pokla- meda i slijedom toga došli smo do registra (za pravne osobe).
njamo Vukovarsko-srijemskoj nekih 140 prehrambenih artikala
županiji jedan tegljač mandarina, koje možemo ponuditi u dovoljnoj 2. Naznaku djelatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru.
a oni su nama ove godine poklonili količini”, rekao je Podolar.
tegljač jabuka. To je naravno sve 3. Iznos ponuđene mjesečne zakupnine, koji ne smije biti niži od onoga iz točke
simbolika, ali pokazuje kakve pri- III.
jateljske odnose imamo”, naglasio
je Dobroslavić, te predložio da se 4. Potvrdu Porezne uprave o stanju duga, odnosno rješenje o odgodi ili o
na tradicionalnom susretu vinara obročnoj otplati plaćanja dospjelog duga, ne stariju od 30 dana do dana objave
Dubrovačko-neretvanske županije natječaja.
s ugostiteljima i hotelijerima,
koji se održava početkom veljače 5. Potvrdu Udruženja obrtnika Vinkovci o nepostojanju duga komorskog
predstave i proizvodi OPG-ova doprinosa Hrvatskoj obrtničkoj komori.
koji su zastupljeni u Agro-kla-
steru naše županije. “Mi želimo VI. Način odabira najpovoljnije ponude:
spasiti naše OPG-ove, stoga
Uz uvjet udovoljavanja ostalim uvjetima natječaja, zakup će se zasnovati s natje-
cateljem koji ponudi najviši iznos mjesečne zakupnine.

Provedbu natječaja, odnosno odabir najpovoljnije ponude, obavit će Upravni
odbor Udruženja obrtnika Vinkovci.

Natjecatelji će o ishodu natječaja biti, u pisanom obliku, obaviješteni u roku od
8 dana od dana donašanja odluke o odabiru najpovoljnije ponude.

VII. Poslovni prostor koji je predmet natječaja moguće je razgledati radnim
danom od 1. do 8. veljače 2019. godine, u vremenu od 08:00 do 14:00 sati, uz
prethodnu najavu Tajništvu Udruženja obrtnika Vinkovci, na telefon 032/339-
175, mob. 099/503-99-51.

VIII. Udruženje obrtnika Vinkovci i zakupnik će međusobna prava i obveze urediti
Ugovorom o zakupu poslovnog prostora.

IX. Udruženje obrtnika Vinkovci zadržava pravo poništiti natječaj, odnosno ne
prihvatiti niti jednu ponudu, bez ikakvih obveza prema sudionicima natječaja.

X. Ponude se dostavljaju u zatvorenim omotnicama na adresu:

Udruženje obrtnika Vinkovci, 32100 – Vinkovci, Duga ulica 31, s naznakom

“Natječaj za zakup poslovnog prostora - NE OTVARAJ”

i moraju biti zaprimljene u Tajništvu Udruženja obrtnika Vinkovci do 11. veljače
2019. godine, do 12:00 sati.

XI. Nepotpune i zakašnjele ponude neće se razmatrati.

UDRUŽENJE OBRTNIKA VINKOVCI
URBROJ: 2019-003-004
Vinkovci, 1.veljače 2019.

Upravni odbor
Udruženja obrtnika Vinkovci
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12