Page 17 - Vinkovački list - 22. siječnja 2021.
P. 17
AK 22.1.2021. VL predstavlja 17
Vinkovački list

papir i od tog crteža nastaje Obrazovanjem odraslih do
kroj. Onda biram materijal koji stručnih kadrova u turizmu
bi najbolje odgovarao kroju.
Iskrojimo ju, sašijemo i onda VL PROMO
sve provjeravamo. Kad sam 100
posto zadovoljna krećemo sa Danas će, u skladu s epidemiološkim kacije te dugotrajno nezaposlene osobe
šivanjem. Dio materijala nabav- mjerama, putem aplikacije ZOOM biti starije od 34 bili su pripadnici ciljne
ljamo u Hrvatskoj, a dio u Budim- održana završna konferencija projekta skupine projekta. Ovim projektom, Pučko
pešti. Biramo kvalitetne mate- „Obrazovanjem odraslih do stručnih otvoreno učilište Andragog omogućilo
rijale, lijepih boja i dezena, a kadrova u turizmu“. Pučko otvoreno je stjecanje prve kvalifikacije za ukupno
najviše stvari radimo od pamuka učilište Andragog u suradnji s Razvojnom 33 polaznika pripadnika ciljne skupine
i viskoze”, istaknula je Ivana agencijom Vukovarsko-srijemske županije nadogradnjom na postojeće osnovnoš-
dodavši kako joj je najdraži dio provelo je projekt vrijedan 1.462.129,37 kolsko obrazovanje. Program obrazova-
kada haljina ispadne onakva kn u trajanju 36 mjeseci (25.01.2018.- nja stjecanja srednje stručne spreme za
kakvu ju je zamislila. Sretnom 24.01.2021.) zanimanje Kuhar/ica uspješno je završilo
i zadovoljnom ju čini i huma- 19 polaznika, dok je srednju stručnu
nitarna akcija za pomoć obitelji Projekt je sufinancirala Europska unija spremu za zanimanje Konobar/ica steklo
bolesnog Dine Jurić-Šestića iz Europskog socijalnog fonda i odobren je ukupno 14 polaznika pripadnika ciljne
iz Vrbanje. Od svake kupljene za financiranje u sklopu programa dodjele skupine. Kroz programe prekvalifika-
haljine dio doniraju za njih. bespovratnih sredstava “Podrška obrazo- cije za zanimanje Kuhar/ica ukupno 22
vanju odraslih polaznika uključivanjem u polaznika pripadnika ciljne skupine steklo
Iako na svakom koraku postoji prioritetne programe obrazovanja,usmje- je novo zanimanje kako bi bili što konku-
sličan web shop, Ivana se vodila rene unaprjeđenju vještina i kompetenci- rentniji na tržištu rada u sektoru turizma.
time da napravi nešto dobro i ja polaznika u svrhu povećanja zapošlji- Svoja znanja i vještine također je unapri-
kvalitetno, cijenom dostupno vosti”. jedio i ukupno 21 polaznik pripadnik ciljne
svima. Nešto što će razveseli- skupine kroz program prekvalifikacije za
ti žene, u čemu će se osjećati Kroz projekt su provedeni programi za: zanimanje Konobar/ica. Kroz programe je
lijepo i zadovoljno. I žene su to educirano ukupno 76 osoba koje odgova-
prepoznale. “Povratne informa- • Stjecanje srednje stručne spreme raju ciljanim skupinama.
cije su odlične. Svakodnevno Kuhar/ica – ukupno 19 polaznika
nam se javljaju zadovoljne žene
koje ponovo kupuju naše haljine. • Stjecanje srednje stručne spreme
Naša prednost je i to što možemo Konobar/ica – ukupno 14 polaznika
kroj prilagoditi željama kupaca,
jer ne radimo serijsku proizvod- • Prekvalifikacija za zanimanje Kuhar/
nju nego šijemo svaku haljinu po ica – ukupno 22 polaznika
narudžbi”, ističe.
• Prekvalifikacija za zanimanje
Veliku pažnju ovaj tim Konobar/ica – ukupno 21 polaznika
posvećuje i promociji i prezen-
taciji. Tako ste sigurno nedavno Teže zapošljive osobe, kao što su
naišli na kratki film, ljubavnu osobe između 15-34 godine bez kvali-
priču koja osim što prikazuje fikacije, osobe s nižom razinom kvalifi-
Lano proizvode, na kreativan
način promovira i Slavoniju.
Snimili su već dva videa koja se
gledaju na njihovom YouTube
kanalu i čekaju bolju epidemi-
ološku situaciju kako bi snimili
novi nastavak priče i pokazali
nove haljine.

Iako Lano na Esperantu znači
vuna i to je bila prva vodilja u
pronalasku adekvatnog imena
brenda, danas ova slova imaju
nešto teže” značenje.

Danas više ne znači samo
vuna nego Lijepa, Atraktivna,
Nasmijana, Odvažna – takve žele
da budu žene koje nose njihove
haljine.

Za ovu godinu planiraju puno
toga novoga. Trenutno rade
na novoj kolekciji za proljeće,
a potaknuti željom i potrebom
mladih mama sašili su haljinu
prilagođenu dojenju.

Planiraju više takvih modela.
U planu su i muške i dječje majice,
majice s natpisima.

“Ideja ne nedostaje. Nadamo
se da ćemo ih uspjeti realizira-
ti i da će naši kupci biti zado-
voljni i prepoznati naš trud i
ljubav prema onome što radimo”,
poručuje Ivana.

Kako bi pro-
movirali svoje
proizvode
snimili su
kratki film,
ljubavnu
priču koja
osim što
prikazuje
Lano
proizvode,
na kreativan
način
promovira i
Slavoniju
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22