Učitelji se bune zbog reforme, a Ministarstvo znanosti i obrazovanja ne želi otkriti autore tzv. cjelodnevne nastave, piše danas Jutarnji list o prijedlogu cjelodnevne nastave u sklopu najavljene reforme u školama.
Ideje ministarstva u dokumentu pod egidom “uravnoteženog, pravednog, učinkovitog i održivog sustava odgoja i obrazovanja u osnovnoj školi kao cjelodnevnoj školi”, prema mišljenju većine učitelja uključenih u javnu raspravu u sadašnjoj verziji, nemaju šansu za prolaz.
“Ovo je mogao napisati samo netko tko ne zna što znači rad s djecom u školi; reforma da, ali ovakva nikako; škola koju prezentirate ni po čemu nije uravnotežena, pravedna, a neće biti ni učinkovita”; „ovakav model je najgluplje što je Ministarstvo napisalo, gluplje čak i od Škole za život”, neke su od poruka iz zbornica kojima se komentarima pridružuju i umirovljeni prosvjetari. Ministra Radovana Fuchsa jedna učiteljica poziva da prije nego krene s nepromišljenim promjenama provede kao učenik u nekoj od škola od 7.50 do 17 sati.
Dvije peticije, jedna za jaču satnicu informatike, druga za dvije učiteljice u cjelodnevnoj (razrednoj) nastavi, svaka s više od 2000 potpisa, kao i preko 600 uglavnom negativnih komentara prikupljenih u nepunih pet dana javne rasprave, reakcije su na velike promjene u osnovnim školama i projekt cjelodnevne škole Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Dio učitelja plan ministarstva smatra ambicioznim i neostvarivim, a dio navodi da je nepripremljen i kao takav nejasan.
Ministarstvu posebno zamjeraju što o novostima saznaju iz medija, odnosno što učitelje nitko nije pitao za mišljenje, prenosi Jutarnji.