Pripremite se, službena predsjednička kampanja počinje poslijepodne

|

- Advertisement -

Državno izborno povjerenstvo objavit će danas poslijepodne listu kandidata za predsjednika države, kojeg biramo 22. prosinca, čime će početi službena izborna promidžba, koja će trajati 16 dana.

Povjerenstvo je zaprimilo 12 kandidatura, 11 s dovoljnih 10 tisuća potpisa, jednu, onu nezavisnog Slobodana Midžića, sa samo jednim, njegovim potpisom, pa je za očekivati da će ju DIP odbiti.

No, za to treba pričekati službenu odluku DIP-a, odnosno sjednicu zakazanu za podne, na kojoj će Povjerenstvo utvrditi listu kandidata za predsjednika i odmah ju objaviti na svojim mrežnim stranicama, čime će početi službena promidžba.

Kandidati će se biračima službeno moći predstavljati do ponoći, 20. prosinca, kada nastupa dvodnevna izborna šutnja, podsjetila je potpredsjednica DIP-a Vesna Fabijančić-Križanić.

Kandidatima je poručila da vode brigu o financijskim aspektima promidžbe, da će morati prikazati sve donacije, sva vlastita sredstva, troškove, cijene i popuste medijskog oglašavanja. Po novome, posebno će morati iskazati trošak promidžbe na društvenim mrežama.

Svaki kandidat na promidžbu smije potrošiti do osam milijuna kuna, a što su i koliko potrošili, odnosno dobili, morat će izvijestiti već sedam dana prije izbora. Njihova će se izvješća objavljivati na jednom mjestu, mrežnoj stranici DIP-a i bit će dostupni širokoj javnosti.

Za razliku od prošlih izbora, predsjednički kandidati na ovima nemaju obvezu izvijestiti koliko vlastitih sredstva kane potrošiti na promidžbu.

- Advertisement -

Zadnje objave

Plinara istočne Slavonije d.o.o.

Radno vrijeme blagajne Vinkovci-Županja

PON – PET od 7:30 do 14:00h
Besplatni broj za hitne intervencije
od 0 do 24h
0800 304 336

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.