16 C
Vinkovci
Srijeda, 8. svibnja 2024.

Prospekt Turističke zajednice iz 1997. impresionirao i međunarodnu scenu

Više od autora

- vl promo-

Josipa Haluška
Josipa Haluška
josipa.haluska@novosti.hr

Kontinentalni turizam sve je češća tema među nama Slavoncima, ali i u ostalim dijelovima Lijepe naše. Jedna je to od pozitivnih strana koju je donijela pandemija koronavirusa – više smo se okrenuli svojim ljepotama i više smo počeli istraživati susjedstvo kojem nam itekako ima što za ponuditi.

Prezentacija je stoga od iznimne važnosti, a to jako dobro znaju i u Turističkoj zajednici grada Vinkovaca koja brojnim načinima želi pokazati odlične turističke priče, povijest, gastronomsku ponudu i predivnu prirodu našega grada. Jedan od njih pronašli smo i u Vinkovačkom listu iz 1997. godine. Naime, u 20. broju našeg glasila izašao je članak o novom prospektu Turističke zajednice, prvom poslije Domovinskog rata i, kako je tada pisala kolegica Milka Vida, od višestrukog značaja za Vinkovce.

“Dođite u Slavoniju i Vinkovce da uz kulen, tambure i pjesmu “Gori lampa nasred Vinkovaca” te gostoljubivost domaćina doživite nešto novo – Slavoniju, taj čarobni kutak Lijepe naše Domovine Hrvatske”, stoji u prospektu predstavljenom na Međunarodnom poslovnom turističkom sajmu “ITTF 97”, na kojemu je Hrvatska devetu godinu zaredom prezentirala svoju obilnu turističku ponudu. Prospekt je bio pun korisnih informacija, od povijesti i kulture, turističke ponude, značajnih događaja.


Predstavljeni su stari zanati, krajolik s naglaskom na seoski turizam, izletišta, lov, ribolov te hoteli, moteli, restorani, s informacijama prijeko potrebnima gostima našeg grada. Predstavljene su bile i Vinkovačke jeseni, a u središnjem dijelu prospekta nalazio se plan grada rađen prepoznatljivim stilom Antuna Smajića. Prospekt je bio protkan etno motivima, zlatovez je poslužio kao podloga fotografiji na kojoj je crkva Sv. Euzebija i Poliona te fotografiji Slavonke-Šokice (Martina Kojić iz Vinkovaca) s košarom slavonskih proizvoda.

U članku se navodi i kako je bilo u pripremi drugo izdanje prospekta koje je bilo dostupno svakom građaninu, gostima grada, dobronamjernicima što dolaze u Vinkovce, “grad koji je prepoznatljiv po hrvatskoj duši i slavonskoj širini”, zaključila je Milka svoj članak.

Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno