Svaki test je napravljen planski

|

- Advertisement -

“Javni prijevoz mora se dobro isplanirati. Nismo sigurni kada će sve skupa prestati. Naš život će duže vrijeme biti drugačiji, bit će uređeniji. Svi razmišljamo o povratku na normalni život, ova će epidemija proći, dok će neke druge situacije doći”, poručila je za N1 televiziju Alemka Markotić, ravnateljica Klinike za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljević.

Dodala je i da voli izbjeći termine strah i panika, te da se svaki test planira. “Jednostavno se kod testiranja morate voditi racionalno. Naravno da je racionalno da idemo na one koji imaju simptome, koji su bolesni. Jako je porastao broj naših testiranja. Iz Njemačke stižu kvalitetni testovi, dosta toga se nudi, a testovi se moraju evalouirat i onda odlučujete koji je bolji. Pokušava se poduprijeti sve što dijagnostika traži od Ministarstva i Vlade. Ne treba novce baciti na testiranje zbog pritiska ljudi koji nisu u struci”, objašnjava Markotić, uz napomenu da je cijena po jednom testu, 50, 60 i do 70 eura.

Naglasila je da će u popuštanje mjera ići kada pet do sedam dana budemo imali pad novozaraženih.

“Za određene skupine morat će se dati preporuke. Bit će izdani opći epidemiološki uvjeti pa će poslodavci to morati prilagoditi. “Ja razumijem i želju određenih zemalja, ljudi su umorni, svi bi htjeli da im je bolje i da čim prije ovo prođe. Mislim da smo mi vrlo korektno ljude postepeno pripremili. Nekorektno je da nešto obećavamo, pa da nakon nekog vremena kažemo da ne možemo. Nije dobro nešto olako obećati”, zaključila je Alemka Markotić.

- Advertisement -

Zadnje objave

Plinara istočne Slavonije d.o.o.

Radno vrijeme blagajne Vinkovci-Županja

PON – PET od 7:30 do 14:00h
Besplatni broj za hitne intervencije
od 0 do 24h
0800 304 336

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.