U okviru projekta „Digitalni marketing u službi promocije receptivnog turizma Vukovarsko-srijemske županije”, Upravni odjel za turizam i kulturu VSŽ turističkim i putničkim agencijama dodijelio je bespovratnih 10 tisuća eura za receptivne turističke programe.
Svoje programe prijavile su tri agencije, za njih ukupno 10 dobile su po tisuću eura.
„Prijavili smo po jedan itinerar za Vinkovce, Vukovar i Ilok, za Otok i Nijemce te za Vinkovce, Bošnjake i Otok. Oni se odnose na dolaske gostiju preko vikenda, uz noćenja, a uključuju korištenje raznih turističkih usluga odnosno u paketu dobivaju ulaznice za muzeje, turističke vodiče i slično. Svi su na dobitku i nadamo se da ćemo ovakvom aktivnom promocijom dati svoj obol razvoju turizma u Vukovarsko-srijemskoj županiji”, rekla nam je Lidija Martinković iz vinkovačke turističke agencije Maximilian Tours.
Turista itekako ima, dodaje, a proljetna i jesenska sezona donose najveće brojke. Posjetitelji apsolutno svih profila i uzrasta dolaze iz različitih dijelova Hrvatske – od Zagreba, Istre i Dalmacije, ali i iz inozemstva.
„Uvijek je bilo puno toga što želimo pokazati, a što nažalost do sada nije prezentirano na adekvatan način ili jednostavno nije postojao interes. Sada smo napravili četiri programa o kojoj smo željeli obuhvatiti povijesne skice Vukovara i okoline, želimo istaknuti i neke ratne događaje, ali i donijeti iskustvo interesantno mladima. Obuhvatili smo cijelo područje naše županije pa smo zato htjeli i adekvatan digitalni marketing kako bismo prikazali svu našu ljepotu”, ispričala je Mirjana Semenić Rutko, vlasnica Vu Life centra i Vu Life Journey agencije koja je od svog osnutka 2020. godine organizirala nekoliko tura, u suradnji s lokalnim OPG-ovima, restoranima i smještajnim objektima.
„Digitalni marketing u službi promocije receptivnog turizma Vukovarsko-srijemske županije” pilot je projekt naše županije kojim želi dati potporu turističkim putničkim agencijama kako bi dovodile još više turista. Sve agencije koje su se prijavile ostvarile su pravo na sufinanciranje, 10 programa dobilo je financijsku injekciju od tisuću eura.
„Iznimno smo zadovoljni brojkama kada su u pitanju turisti u našoj županiji. Prema podacima sustava eVisitor, broj dolazaka je veći za 21,6 % u odnosu na isti mjesec protekle godine, a broj noćenja za 18, 5% što će reći da bilježimo najveći rast u Hrvatskoj. S ovim pozivom nadamo se da ćemo to još više produbiti i još više oživjeti receptivni turistički sektor jer, osim što će lokalne turističke agencije promovirati sami sebe kroz digitalni marketing, ujedno će se promovirati i svi kulturno turistički sadržaji Vukovarsko-srijemske županije koji će biti uključen u prijavljene programe”, podvukla je s ponosom pročelnica UO za turizam i kulturu Tamara Kalistović, dodavši kako to znači i s vremenom povećanje broja receptivnih programa, na koncu i većeg broja turista na našem predivnom području.