Kako si se snašao nakon gimnazije? Koji su predmeti bili potrebni za željeni fakultet? Kakvi su profesori?…Sve su to pitanja koja zanimaju maturante, buduće brucoše, a koje je najjednostavnije ostvariti u komunikaciji s bivšim kolegama.
Upravo tom mišlju vođeni, u vinkovačkoj Gimnaziji Matije Antuna Reljkovića uputili su poziv studentima, bivšim učenicima predstaviti svoje fakultete sadašnjim maturantima, najavila ravnateljica Ivana Biljan.
„Inicijativa je rezultat dugogodišnjih aktivnosti uživo, no ove godine zbog epidemioloških mjera bit će provedena online. Osim uobičajenih predstavljanja fakulteta, naši su učenici početkom nastavne godine izrazili želju za dodatnim povratnim informacijama od dojučerašnjih školskih kolegica i kolega koji je ujedno i najbolji način kada je riječ o neposrednoj komunikaciji. Cijelu aktivnost će i koordinirati Vijeće učenika, a povezat će ih naša pedagoginja Nevenka Krznarić-Rupčić”, pojašnjava ravnateljica.
Većina učenika gimnazijske programe upisuje sa željom nastavka visokog školovanja, no još uvijek u formativnim godinama nisu sigurni što žele raditi u životu. Stoga gimnazija i jest škola za sve koji imaju potencijala studirati nudeći najbolje programe pripreme državne mature i temelje za nastavak obrazovanja, poručuje budućim srednjoškolcima Ivana Biljan.
Pozivu se odazvao veliki broj bivših učenika. Termini su u pripremi čim okončaju ispitni rokovi u veljači na fakultetima.
Kvalitetan odgojno-obrazovni proces uz profesorski kadar magnet su vukovarsko-srijemskim osnovnoškolcima za upis u vinkovačku Gimnaziju, a potom, s dobrim temeljima, nastaviti dalje na željeni fakultet.
Uloga ove škole povijesno je značajna za razvoj kako Vinkovaca tako i županije nudeći najbolju kvalitetu obrazovanja na ovom području vezano uz gimnazijski program, ističe ravnateljica. „Redovito stručno usavršavanje profesora svakako utječe na kvalitetu obrazovnog procesa. Naravno, uvijek može bolje, a svaki od naših djelatnika daje sve od sebe kako bi učenicima ponudili veću kvalitetu. Usavršavanje odgojno-obrazovnih radnika i priprema pokazala se ključnom u nastavi na daljinu tijekom epidemije koronavirusa”, zaključuje Biljan.