23 C
Vinkovci
Ponedjeljak, 6. svibnja 2024.

Vinkovački gradonačelnik među Top 10 po popularnosti na društvenim mrežama

Više od autora

- vl promo-

Aneta Pšihistal
Aneta Pšihistal
aneta.psihistal@novosti.hr

Portal Gradonačelnik.hr predstavio je rezultate novoga istraživanja, a ovaj put ponovno su se pozabavili popularnošću gradonačelnika na društvenim mrežama.

„Za razliku od prvih istraživanja kada smo do rezultata dolazili samo na osnovu upotrebe Facebooka, lani smo svemu  dodali i široko korištenu aplikaciju u digitalnoj komunikaciji s građanima – Instagram, a sada tim dvjema dodali još jednu sve popularniju, naročito među mladima, i provjerili kako među gradskim čelnicima i čelnicama kotira upotreba – TikToka…”, stoji u objavi.

Gotovo petina gradonačelnika/ca odnosno njih 27, kako se navodi, ignorira sve trendove i ovaj dokazano učinkovit oblik komunikacije s građanima.

Gradonačelnik Vinkovaca Ivan Bosančić, međutim, među onima je koji uvažavaju činjenicu da su društvene mreže danas  postale nezaobilazna i politička platforma, a pritom se svrstao i u sam vrh odnosno među deset najpopularnijih gradonačelnika na društvenim mrežama.



Izvor: Gradonačelnik.hr

Vinkovački gradonačelnik, koji je 8. u Top 10, ističe se, služi se vrlo aktivno službenim Facebook profilom, što nailazi i na veliki odaziv u lajkovima, komentarima, ali naročito u samoj brojci od 10.000 pratitelja.

Društvene mreže zamišljene su kao brža, jednostavnija i direktnija komunikacija među ljudima i to je ono što objavama na svom profilu otvorenom 2017. želim postići. Broj pratitelja govori puno toga, jer u jednu ruku znači da velik broj ljudi želi znati što i kako radite, a -u konačnici, znači i da podržavaju i ono što radite, ako su konstantno uz vas. Uvijek sam se vodio načelom kako komunikacija s građanima putem društvenih mreža mora biti brza, točna i što je najvažnije iskrena. Razvijanjem takvog odnosa dolazi se do međusobnog povjerenja koje se ne može steći na drugi način” kazao je za Gradonačelnik.hr Ivan Bosančić.

Vinkovci su grad koji konstantno raste i razvija se, koji je veliko gradilište i -u koji je posljednjih godina ušlo dvije milijarde kuna europskog novca. To znači da gotovo svakodnevno imamo potrebu prezentirati ono što radimo našim sugrađanima, recimo objasniti zašto je danas neka ulica raskopana i što oni u konačnici imaju od toga, a za to su društvene mreže idealna stvar. Vjerujem kako je ovakav iskren i direktan način komunikacije razlog kontinuiranog rasta broja pratitelja, kojima bi zahvalio što i na ovaj način podupiru naš rad”, istaknuo je Bosančić.

Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno