26 C
Vinkovci
Ponedjeljak, 17. lipnja 2024.

Kampanja “Domaće je naše” otvorena porukom “Okusi najbolje”

Više od autora

- vl promo-

“Domaće je naše,” slogan je danas započete kampanje domaćeg Agro-klastera, Vukovarsko-srijemske županije i Turističke zajednice. Najavila ju je u središtu Vinkovaca akcija “Naša bundeva i jabuka su zdrava hrana.”

Glavna poruka “Okusi najbolje” ima za cilj promovirati domaću proizvodnju, voćarstvo, vinogradarstvo, prehrambene i preradbene kapacitete.

“Važno je da zdrava hrana ostane ovdje te da se proizvodi na domaćem terenu. Našim najmlađima trebamo prenositi ovu poruku, pogotovo jer je hrana od naših baka i djedova iz vrta, najzdravija hrana”, poručio je župan Vukovarsko-srijemske Damir Dekanić.

Događaj su začinili vrtićarci koji su veselo otpjevali slogan “Domaće je naše” i navijali pri presijecanju bundeve teške 674 kilograma iz uzgoja obitelji Ribarić. Ova bundeva sudjelovala je i na ovogodišnjem 15. Tovarničkom jesenskom festivalu gdje je osvojila 1. mjesto. “Uzgajali smo sami plod 110 dana, a 160 dana prošlo je otkako je zasađena”, rekla je gospođa Ljiljana Ribarić.

“Mislim da je ovo put opstanka kojim ćemo kupovati i naučiti cijeniti domaće. Presretan sam vidjeti veselje na licima ove dječice koje nam daje motivaciju za budućnost kampanje“, dodao je župan.


“Naša je misija, i kao tvrtke, ali i svih u okruženju, uključujući i medije, isticati kako se od ovih proizvoda može itekako kvalitetno živjeti. Na taj ćemo način poboljšati i promijeniti demografsku sliku u našim ruralnim područjima. Jedan je od ciljeva, također, mlađim generacijama poslati poruku kako nije loše živjeti na selu i da ne moramo svi živjeti u gradovima kako bi opstali”, objasnio je direktor Agro-klastera Zdenko Podolar.

Tematske kampanje provodit će se tijekom cijele godine uz događanja vezana uz određene manifestacije i datume kao što je Svjetski dan hrane i Svjetski dan jabuke, poručuju iz Agro-klastera. Nastojat će obići što više gradova i općina Vukovarsko-srijemske županije kako bi poruka doprijela do što više ljudi. “Domaći su proizvodi sve zastupljeniji u školama, vrtićima i bolnicama, domovima za starije i nemoćne, ali nam je isto tako cilj poruku prenijeti i na ostatak Hrvatske”, dodao je Podolar.

U Vukovarsko-srijemskoj županiji trenutno uspješno radi 200-tinjak obiteljskih gospodarstava s kojima, poručuju iz Agro – klastera, imaju kvalitetnu suradnju.

 

Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno