Proboj Slavonije kao turističke destinacije mogao bi se poboljšati nakon turističkog sajma „Destinations: The holiday and Travel Show”, koji se od 2. do 5. veljače održao u izložbenom prostoru Olympia u Londonu, navodi Facebook stranica Visit Srijem i Slavonija. U ovom izložbenom prostoru prikazane su nove vrste doživljaja za tržište Ujedinjenog Kraljevstva.
Na tom sajmu zajedničkim snagama predstavljena je ponuda Turističkih zajednica Vukovarsko-srijemske, Požeško-slavonske, Virovitičko-podravske, Brodsko-posavske te Osječko-baranjske županije.
Na jednom od najvećih promocijskih turističkih događaja na svijetu okupilo se oko 600 vodećih i najboljih neovisnih turističkih brendova, ali i nešto više od 70 turističkih zajednica diljem svijeta. Naša se regija predstavila u svjetlu još nedovoljno otkrivene destinacije u Lijepoj našoj. Za glavne motive putovanja navedeni su kultura i enogastronomija, a također su se spominje i prirodna baština, hodanje, biciklizam i smještaj.
Unatoč pretežno domaćim posjetiteljima, najistočnija regija u Hrvatskoj tijekom 2022. godine ostvarila je 38% noćenja i 35% dolazaka stranih gostiju. Također, prošla je godina bila rekordna što se tiče noćenja i dolazaka, s obzirom na to kako je to veći postotak za 2,1% u odnosnu na 2019. godinu.
Novo turističko promoviranje Slavonije bit će već krajem veljače, na važnom međunarodnom sajmu F.re.e. u njemačkom Münchenu.