- Najboljom bankaricom od strane klijenata proglašena je voditeljica poslovnog odnosa iz Poreča, Valentina Ristić, a nagrađen je i klijent koji ju je pozitivno ocijenio
U poslovnicama Addiko banke u Vinkovcima i Poreču uručene su nagrade za najbolje korisničko iskustvo u 2023. godini timu poslovnice Vinkovci i Valentini Ristić, voditeljici poslovnog odnosa iz poslovnice Poreč.
Nenad Mećava, direktor Poslovanja s klijentima, tim povodom uručio je simbolički ček u iznosu od 1.000 eura predsjednici Društva hrvatska žena iz Vinkovaca, Ljubici Potočić, i nagradu od 150 eura klijentu Daliboru Širolu iz Radoša kod Žbandaja.
Kako bi svojim klijentima pružila usluge koje će u odgovoriti na njihove potrebe, Addiko banka je putem anketa uključila klijente u proces unapređivanja svojih poslovnih procesa i usluga i podizanja razine zadovoljstva i dobrog iskustva klijenata.
Između 35 poslovnica Addiko banke, poslovnica Vinkovci je u 2023. godini dobila najbolje ocjene za cjelokupno iskustvo u poslovnici te spremnost da klijenti Addiko banku preporuče drugima.
„Nagrada nam puno znači, posebice jer dolazi od naših klijenata. Zbog njih i jesmo ovdje, da im pomognemo, savjetujemo ih i ispunimo njihove životne želje. To je nagrada koju želim podijeliti sa svojim timom i zahvaliti im na svakom osmijehu i odrađenom zadatku. Ponosni smo što Addiko banka ovim povodom donira Udrugu za smještaj i brigu roditelja i djece koji boluju od malignih bolesti, i to upravo odavde, iz naših Vinkovaca. Nama u vinkovačkoj poslovnici ovo je dodatan motiv da nastavimo dalje s dobrim radom te tako osiguramo da jedna ovakva hvalevrijedna donacija stigne i dogodine u naš grad,“ rekla je Anita Josipović, voditeljica poslovnice Vinkovci.
Voditeljici poslovnog odnosa Valentini Ristić iz poslovnice Poreč klijenti su u 2023. godini dali najbolje ocjene za iskustvo ugovaranja usluge, posebno za jasnoću, nedvosmislenost i potpunost pruženih informacija te za ljubaznost i stručnost.
„Odabir najbolje poslovnice i najboljeg bankara od strane naših klijenata poticaj je našim zaposlenicima da i dalje ulažu u sebe i u izgradnju dugoročnog odnosa. Ponosan sam na sve naše zaposlenike koji su pokazali da je odnos s klijentima na prvom mjestu i drago mi je da smo imali prilike nagraditi njihov trud i timski duh te ujedno pomoći lokalnoj zajednici“, izjavio je Nenad Mećava, direktor Poslovanja s klijentima, prilikom svečane dodjele nagrada.