Anita Jurić, rođena Vinkovčanka s novom adresom u Splitu nakon završenog Ekonomskog fakulteta odlučila se krenuti u kreativnom smjeru te je pokrenula home & lifestyle brand TAKE THA BREAK.
Priča s kreativnim radom je krenula tako da je još krajem srednje škole kupila šivaću mašinu i naučila krojiti i šivati. U početku su to bili odjevni predmeti, izazovnih krojeva. Kaže kako je oduvijek znala da će se baviti nečim kreativnim, a studij ekonomije dao joj je vremena da si u glavi složi u kojem smjeru želi ići. Tako je tijekom studiranja završila i Školu fotografije, i u to vrijeme pokrenula modni blog u kojem je zaista uživala i putem kojeg su joj se pružile prilike i da radi kao modni stilist. “Odrastanjem mi je postalo manje bitno što nosim na sebi, a veću sam pozornost počela pridavati prostoru u kojem boravim. Budući da sam puna kreativnih ideja,odlično se snalazim i sa šivanjem, a i na fakultetu sam naučila ponešto i o marketingu i prodaji, pokrenuti svoj posao je bio logičan smjer”, istaknula je mlada poduzetnica Anita.

Dodaje kako na dnevnoj bazi dobiva poruke “Tko ti je ovo napravio? Tko je zadužen za marketing?” i slično, na što je komentirala : “Moram reći da gotovo sve sama radim, od nabave tkanina, proizvodnje, fotografiranja, marketinga i prodaje. Moja sestra je zadužena za kukičanje i vezene detalje na proizvodima, ali i za svakodnevno pričanje sa mnom i razvijanje novih ideja, proizvoda i tehnika izrade”. Svi proizvodi su rezultat ručnog rada i svaki proizvod je drugačiji na svoj način. TAKE THA BREAK je zamišljen kao kompletna priča koja nije uvjetovana samo izgledom pojedinih proizvoda nego i osjetilnim doživljajem koji pobuđuje u ljudima. Tako da su ove zime apsolutni hit osim podnih jastuka koji su od početka broj jedan proizvod, bile i vreće za sjedenje. Njih izrađuje od luksuzne baršunaste tkanine te puni granulama stiropora.


Ne želi se ograničavati u svom kreativnom radu tako da usporedno radi i na novoj kolekciji detalja za dom, koja je rezultat nekih novih tehnika kojima se okreće i sigurna je da će biti najbolja do sada. Sve novosti o proizvodima možete pratiti na društvenim mrežama (FB i IG i web stranici, tj. web shopu.







