Zabrinjavajući su podatci da je čak 53% mlađih osoba minimalno jednom nastavljalo dobivati poruke zlostavljanja čak i nakon što su pošiljatelja zamolili da prestane, u Hrvatskoj su žene žrtve obiteljskog nasilja u oko 70% slučajeva, svako peto dijete, u dobi od 9 do 12 godina, vidjelo je ili čak bilo zlostavljano putem interneta, a 64% mladih koji su zlostavljani to ne prijavljuju.
Podižući svijest o neprestano prisutnom problemu u društvu – nasilju, Noelle je još jednom dokazao da stoji iza svog slogana „We love you to be yourself“ koji im je i glavna vodilja u poslovanju. Drugim riječima, oni potiču jedinstvenog svakog čovjeka i smatraju da se u tome krije samopouzdanje, prihvaćanje izazova i stil života svakog pojedinca. Baš zato, odlučili su podržati sve te hrabre ljude i dokazati da su lice i tijelo puno više od samo fizičke ljepote.
Zaštitna lica ove fenomenalne beauty kampanje smatraju da bijeg od problema svakako nije trajno rješenje te da svaka podrška stvara priliku za novi početak. Nevjerojatnim transformacijama ova su četiri posebna i autentična lica pokazala i dokazala da su bolji, jači i ljepši od nasilja, a kako bi bili podrška svim onima koji se suočavaju s problemom nasilja, Noelle je ovu kampanju odlučio zaključiti inspirativnim pričama onih koji su smogli snage izaći iz mraka cyberbullinga.
Među četiri govornika, svoje je iskustvo podijelila i Vinkovčanka Nina Bljak. „Kako je rasla moja publika tako su rasli i komentari, koji nisu uvijek bili lijepi i tako sam se našla u problemu jer se nisam znala nositi s njima. Kada napišete neki tekst u kojem ste rekli puno osobnih stvari o kojima se baš ne govori na našim prostorima i kao odgovor publike dobijete psovke i vrijeđanje, jednostavno se ne znate snaći i to vas strašno pogodi”, rekla je Nina.