Hrvatska na samom dnu EU-a po procijepljenosti

|

- Advertisement -

Hrvatska se našla u društvu najgorih po cijepljenju u Europskoj uniji.

Uz Slovačku, Rumunjsku i Bugarsku, na samom smo začelju sa zemljama koje nisu procijepile 50 posto ukupnog stanovništva, vidljivo je iz  tablice procijepljenosti koju je objavila Europska komisija s podacima do 10. prosinca, naglašavajući pri tome važnost cijepljenja protiv koronavirusa i primanje booster doze.

“Imamo još jako puno posla kako bismo poboljšali procijepljenost”, navodi Europska komisija u svojoj objavi.

Iz grafičkog prikaza je tako vidljivo da se na vrhu Europske unije po cijepljenju nalaze tri zemlje – Danska, Portugal i Malta, koje su procijepile 82 posto ukupnog stanovništva. Slijede Irska, Belgija i Španjolska s procijepljenošću između 74 i 77 posto.

Screenshot/Izvor European Commission_Twitter

“Cjepivo je naša najbolja obrana, a koronavirus jako opterećuje zdravstveni sustav, društvo i ekonomiju. Osigurali smo dovoljno doza za sve Europljane. Cijepite se, uzmite booster, ako dosad niste”, piše EK.

Na samom kraju nalaze se četiri zemlje koje nisu procijepile 50 posto ukupnog stanovništva – Hrvatska (49 posto), Slovačka (46,6 posto), Rumunjska (39 posto) i Bugarska (26,2 posto).

U booster dozi, prednjače dvije zemlje – Austrija i Mađarska. U Austriji je booster primilo nešto više od 30 posto, dok je u Mađarskoj taj postotak nešto niži od austrijskih 30 posto.

Hrvatska je po pitanju booster doze ponovno na začelju, no gori od nas su Nizozemska, Latvija, Poljska, Rumunjska i Bugarska.

- Advertisement -

Zadnje objave

Plinara istočne Slavonije d.o.o.

Radno vrijeme blagajne Vinkovci-Županja

PON – PET od 7:30 do 14:00h
Besplatni broj za hitne intervencije
od 0 do 24h
0800 304 336

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.