Page 8 - Vinkovački list - 23. kolovoza 2019.
P. 8
ETAK 23.8.2019.
Gradnja istočne obilaznice grada Vinkovaca bliži se kraju Životno iskustvo: mlada Ivankovčanka Mirjam Stjepanović volontirala je u afričkoj školi gdje je
Završen drugi
kružni tok
Istočna obilaznica Vinkovaca u
ovom je trenutku kapitalni projekt
Hrvatskih cesta u Slavoniji i Baranji
Nakon kružnog toka u Mir- Ukupno, riječ je o 7 kilometara Iza iskrenih i
kovcima na istočnoj obilaznici ceste, tri kružna toka: Mirkovic, velikih osmijeha
grada Vinkovaca ovih je dana Mala Bosna i Nuštar te četiri
završena i gradnja kružnog objekta: nadvožnjak preko želje-
toka na izlazu iz Male Bosne. zničke pruge Zagreb-Tovarnik,
Nakon kašnjenja zbog lošeg nadvožnjak preko kraka 5 čvora
vremena u travnju i svibnju, “Vinkovci–istok”, nadvožnjak
novi rok za dovršetak, 12. preko željezničke pruge Vinkov-
rujna, više nije upitan. ci-Drenovci i nadvožnjak preko
industrijskog kolosijeka za Silos.
Aneta Pšihistal
aneta.psihistal@novosti.hr Kako ističu u Hrvatskim
cestama, istočna obilaznica
Od predviđena tri kružna Vinkovaca u ovom je trenutku
toka na istočnoj obilaznici grada kapitalni projekt u cijeloj Slavoniji
Vinkovaca, nakon onoga u Mir- i Baranji kojim se iz Vinkovaca
kovcima, završena je i gradnja izmješta tranzitni promet vezan
kružnog toka na izlazu iz Male uz državne ceste D55 i D46,
Bosne, a preostao je još završetak izuzetno prometno optereće-
kružnog toka na ulazu u Nuštar. ne ceste s prosječnim dnevnim
Završena su i tri nadvožnjaka, prometom preko 8 tisuća vozila.
a pri samom kraju su i radovi Riječ je o vrlo značajnom infra-
na četvrtom, onom preko želje- strukturnom projektu, koji će
zničke pruge Zagreb – Tovarnik. omogućiti da se cijela Vukovar-
Radovi na izgradnji istočne obi- sko-srijemska županija bolje
laznice Vinkovaca, jednotrač- prometno poveže, ali i da se
ne ceste koja je i dio konačnog Vinkovci brže razvijaju jer, kako
rješenja sustava cesta Osijek-Nu- ističu u Gradskoj upravi, osim
štar-Vukovar i Vinkovci-Županja, što će doprinijeti izmještanju
a osnovna joj je namjena raste- teretnog prometa iz gradskog
rećenje prometne mreže u Vin- središta, istočna obilaznica
kovcima od tranzitnog teretnog otvorit će novi potencijal za gos-
prometa, počela je svibnju 2017. podarstvenike koji će moći graditi
godine. Projektom vrijednim 120 svoje objekte uz obilaznicu.
milijuna kuna isfinancirana je
gradnja dvije etape obilaznice. Nakon projekta izgradnje
istočne obilaznice grada
Osim izmještanja Vinkovaca, u dijelu cestovnog
teretnog prometa iz prometa u Vinkovcima će uslije-
grada, istočna obilaznica diti još jedan važan projekt, a riječ
otvorit će novi potencijal je o rekonstrukciji ceste u Ulici
za gospodarstvenike Ruđera Boškovića, koja obuhvaća
i rekonstrukciju raskrižja na
državnoj cesti DC55, ulica Ruđera
Boškovića, Hrvoja Vukčića -
Hrvatinića i Nikole Tordinaca u
kružni tok.
kriju se brige
i tužne priče
S onima koji razumiju pričala je na engleskom, no naučila
je i ponešto swahili jezika, koji se koristi u istočnoj Africi
Nakon istočne 26-godišnja Mirjam Stjepa- uvijek vraćati nazad. Na volonti- u blatnim kućicama, bez asfalta,
obilaznice, nović iz Ivankova, apsolven- ranje ju je potakla želja da učini rasvjete, struje i vode. Mjesto gdje
u dijelu tica na Odjelu za matemati- nešto za one koji nemaju ništa djeca pješače po 40 minuta da bi
cestovnog ku u Osijeku, ispričala nam je osim osmijeha. Htjela je doživjeti odnijela kantu ili dvije pitke vode.
prometa u zanimljivu priču o putovanju njihov način života i osjetiti to na
Vinkovcima u Afriku o kojemu sanja još svojoj koži da bi mogla započeti “Tamo sam otišla sama uz
će uslijediti od osnovnoškolskih dana. O stvarati nešto s njima i za njih. pomoć jednog svećenika iz
još jedan putovanju koje joj je promijeni- Tanzanije. U toj školi nema
važan projekt, lo život iz korijena. Putovanju U Tanzaniji je bila dva puta. hrvatskih misionara pa sam tamo
rekonstrukcija koje je čista ljubav i koje ju je Prošle godine provela je tamo bila sama među njima što mi je
ceste u naučilo cijeniti život. mjesec dana, a ove godine dva donijelo jedno prelijepo iskustvo,
Boškovićevoj mjeseca. Najviše vremena provela dok sam ove godine provela i neko
ulici Josipa Haluška je u mjestu Moshi Boma smješteno vrijeme kod hrvatskog misionara
josipa.haluska@novosti.hr kod planine Kilimanjaro, u školi u Monduli Juu-mjesto gdje žive
sv. Franje za djecu u potrebi i bez Masai“, pojasnila je Mirjam te
“Naklonost prema Africi potrebe koja broji 319 djece, od dodala kako su ju, osim prašine
postojala je još od osnovne škole toga oko 70 albino djece, 10-tak i zemlje, dočekala djeca koja nisu
i uvijek sam znala da ću nekako slijepih, 40-tak gluhonijemih, skidala osmijeh s lica.
završiti tamo. Nisam znala ni hendikepiranih, djece bez dijelova
kako ni kada, ali znala sam da tijela i djece bez roditelja, djece Djeca se u školi sv. Franje ustaju
hoću“, počinje svoju priču Mirjam koja dolaze iz plemena Masai, ali i oko 5 sati. Sređuju se za školu,
Stjepanović koja je volontirajući djece koja nisu u nikakvoj potrebi. metu lišće, peru svoju odjeću na
na tom kontinentu dobila jedno Ove godine posjetila je i mjesto ruke. Tri put tjedno imaju misu
neprocjenjivo iskustvo koje će ju Monduli Juu gdje žive ljudi iz u 6 sati. Poslije toga je doručak i
plemena Masai koji još uvijek žive počinje nastava do 16 sati. Poslije
škole slijedi igranje, ponovno
Gradnja istočne obilaznice grada Vinkovaca bliži se kraju Životno iskustvo: mlada Ivankovčanka Mirjam Stjepanović volontirala je u afričkoj školi gdje je
Završen drugi
kružni tok
Istočna obilaznica Vinkovaca u
ovom je trenutku kapitalni projekt
Hrvatskih cesta u Slavoniji i Baranji
Nakon kružnog toka u Mir- Ukupno, riječ je o 7 kilometara Iza iskrenih i
kovcima na istočnoj obilaznici ceste, tri kružna toka: Mirkovic, velikih osmijeha
grada Vinkovaca ovih je dana Mala Bosna i Nuštar te četiri
završena i gradnja kružnog objekta: nadvožnjak preko želje-
toka na izlazu iz Male Bosne. zničke pruge Zagreb-Tovarnik,
Nakon kašnjenja zbog lošeg nadvožnjak preko kraka 5 čvora
vremena u travnju i svibnju, “Vinkovci–istok”, nadvožnjak
novi rok za dovršetak, 12. preko željezničke pruge Vinkov-
rujna, više nije upitan. ci-Drenovci i nadvožnjak preko
industrijskog kolosijeka za Silos.
Aneta Pšihistal
aneta.psihistal@novosti.hr Kako ističu u Hrvatskim
cestama, istočna obilaznica
Od predviđena tri kružna Vinkovaca u ovom je trenutku
toka na istočnoj obilaznici grada kapitalni projekt u cijeloj Slavoniji
Vinkovaca, nakon onoga u Mir- i Baranji kojim se iz Vinkovaca
kovcima, završena je i gradnja izmješta tranzitni promet vezan
kružnog toka na izlazu iz Male uz državne ceste D55 i D46,
Bosne, a preostao je još završetak izuzetno prometno optereće-
kružnog toka na ulazu u Nuštar. ne ceste s prosječnim dnevnim
Završena su i tri nadvožnjaka, prometom preko 8 tisuća vozila.
a pri samom kraju su i radovi Riječ je o vrlo značajnom infra-
na četvrtom, onom preko želje- strukturnom projektu, koji će
zničke pruge Zagreb – Tovarnik. omogućiti da se cijela Vukovar-
Radovi na izgradnji istočne obi- sko-srijemska županija bolje
laznice Vinkovaca, jednotrač- prometno poveže, ali i da se
ne ceste koja je i dio konačnog Vinkovci brže razvijaju jer, kako
rješenja sustava cesta Osijek-Nu- ističu u Gradskoj upravi, osim
štar-Vukovar i Vinkovci-Županja, što će doprinijeti izmještanju
a osnovna joj je namjena raste- teretnog prometa iz gradskog
rećenje prometne mreže u Vin- središta, istočna obilaznica
kovcima od tranzitnog teretnog otvorit će novi potencijal za gos-
prometa, počela je svibnju 2017. podarstvenike koji će moći graditi
godine. Projektom vrijednim 120 svoje objekte uz obilaznicu.
milijuna kuna isfinancirana je
gradnja dvije etape obilaznice. Nakon projekta izgradnje
istočne obilaznice grada
Osim izmještanja Vinkovaca, u dijelu cestovnog
teretnog prometa iz prometa u Vinkovcima će uslije-
grada, istočna obilaznica diti još jedan važan projekt, a riječ
otvorit će novi potencijal je o rekonstrukciji ceste u Ulici
za gospodarstvenike Ruđera Boškovića, koja obuhvaća
i rekonstrukciju raskrižja na
državnoj cesti DC55, ulica Ruđera
Boškovića, Hrvoja Vukčića -
Hrvatinića i Nikole Tordinaca u
kružni tok.
kriju se brige
i tužne priče
S onima koji razumiju pričala je na engleskom, no naučila
je i ponešto swahili jezika, koji se koristi u istočnoj Africi
Nakon istočne 26-godišnja Mirjam Stjepa- uvijek vraćati nazad. Na volonti- u blatnim kućicama, bez asfalta,
obilaznice, nović iz Ivankova, apsolven- ranje ju je potakla želja da učini rasvjete, struje i vode. Mjesto gdje
u dijelu tica na Odjelu za matemati- nešto za one koji nemaju ništa djeca pješače po 40 minuta da bi
cestovnog ku u Osijeku, ispričala nam je osim osmijeha. Htjela je doživjeti odnijela kantu ili dvije pitke vode.
prometa u zanimljivu priču o putovanju njihov način života i osjetiti to na
Vinkovcima u Afriku o kojemu sanja još svojoj koži da bi mogla započeti “Tamo sam otišla sama uz
će uslijediti od osnovnoškolskih dana. O stvarati nešto s njima i za njih. pomoć jednog svećenika iz
još jedan putovanju koje joj je promijeni- Tanzanije. U toj školi nema
važan projekt, lo život iz korijena. Putovanju U Tanzaniji je bila dva puta. hrvatskih misionara pa sam tamo
rekonstrukcija koje je čista ljubav i koje ju je Prošle godine provela je tamo bila sama među njima što mi je
ceste u naučilo cijeniti život. mjesec dana, a ove godine dva donijelo jedno prelijepo iskustvo,
Boškovićevoj mjeseca. Najviše vremena provela dok sam ove godine provela i neko
ulici Josipa Haluška je u mjestu Moshi Boma smješteno vrijeme kod hrvatskog misionara
josipa.haluska@novosti.hr kod planine Kilimanjaro, u školi u Monduli Juu-mjesto gdje žive
sv. Franje za djecu u potrebi i bez Masai“, pojasnila je Mirjam te
“Naklonost prema Africi potrebe koja broji 319 djece, od dodala kako su ju, osim prašine
postojala je još od osnovne škole toga oko 70 albino djece, 10-tak i zemlje, dočekala djeca koja nisu
i uvijek sam znala da ću nekako slijepih, 40-tak gluhonijemih, skidala osmijeh s lica.
završiti tamo. Nisam znala ni hendikepiranih, djece bez dijelova
kako ni kada, ali znala sam da tijela i djece bez roditelja, djece Djeca se u školi sv. Franje ustaju
hoću“, počinje svoju priču Mirjam koja dolaze iz plemena Masai, ali i oko 5 sati. Sređuju se za školu,
Stjepanović koja je volontirajući djece koja nisu u nikakvoj potrebi. metu lišće, peru svoju odjeću na
na tom kontinentu dobila jedno Ove godine posjetila je i mjesto ruke. Tri put tjedno imaju misu
neprocjenjivo iskustvo koje će ju Monduli Juu gdje žive ljudi iz u 6 sati. Poslije toga je doručak i
plemena Masai koji još uvijek žive počinje nastava do 16 sati. Poslije
škole slijedi igranje, ponovno