Relevantno, ažurno i brzo – naša je krilatica “Uvijek prvi”.
Od 1. siječnja započeli smo s rebrandingom cjelokupne medijske kuće. “Kada podvučemo crtu, možemo biti i više nego zadovoljni”, istaknula je direktorica medijske kuće Novosti Mirjam Jukić pod čijim je vodstvom redizajniran radio, otvoren portal i moderniziran tjednik.
Prvo smo pristupili redizajnu Vinkovačkog lista koji od siječnja izlazi sa sasvim novim dizajnom stranica, ali i sa sasvim novom uređivačkom politikom.
“Izvještajno i dalje pratimo Grad, ali važni su nam ljudi i njihove priče. Iznimno smo zadovoljni, bilježimo rast interesa za oglašavanje, ali i broj čitatelja”, izjavila je glavna urednica Novosti, Marija Gerovac.
Radio Vinkovce pretvorili smo u dobitnu kombinaciju formata Antene Zagreb. Sva su istraživanja pokazala da ponajprije moramo promijeniti glazbeni smjer, što se pokazalo sretnim rješenjem.
“Rebranding radija još uvijek nije završio, unatoč činjenici što mu se slušanost udvostručila. Očekujemo znatno više sa završetkom posla”, navodi Jukić.
Na portal smo, pak, najviše ponosni. Svjesni smo vrlo teške situacije u kojoj se danas nalaze mediji – online novinarstvo raste, a print je u najvećem padu. Zato je naš zadatak bio osigurati budućnost našoj medijskoj kući.
“Nesumnjivo je da će u budućnosti naš najznačajniji medij postati portal koji je nakon vrlo kratkog roka postao broj 1 u županiji, a sada ozbiljno konkurira da postane broj 1 i na području Slavonije. To nam je sljedeće u planu, naime raširiti se na cijelu Slavoniju”, napomenula je Mirjam Jukić.
Od ožujka se bavimo i organizacijom najvećih vinkovačkih manifestacija: Vinkovačkih jeseni, Vinkovačkog ljeta i Adventa, a u suradnji s TZ grada Vinkovaca sudjelujemo u organizaciji Rimskih dana.
“Stvorila se dinamična atmosfera. Smatram da djelatnici rade na razini na kojoj rade puno veće redakcije. Imamo kvalitetnu redakciju, proširili smo broj djelatnika, a osobno vjerujem da ćemo ovim zahvatima opstati kao medijska kuća”, zaključila je Jukić.