‘Melodies of june’ prvo je izdanje brenda ‘Sortilege Olfactive Arts’ iza kojega stoji istančan njuh Vinkovčanina Tomislava Kordića. Uz suprugu Barbaru odvažno se upustio u avanturu zvanu niche parfemi, a nakon četiri godine pokušavanja i finalnog proizvoda zaključit će: „Bilo je teško, ali vrijedilo je”.

Kada se upuštao u posao kreiranja niche parfema (specijalne vrste mirisa koje je teško pronaći u parfumerijama, op.a.) nije računao na toliku količinu vremena, truda, novca i energije. „Da sam to znao, vjerojatno bih odustao već isti dan”, napominje te dodaje su tijekom procesa barem pet puta rekli kako ovo nema smisla pokušavati u Hrvatskoj. No, onda su se neke stvari poklopile, otvorila su se neka nova vrata i došli su do točke od koje nema nazad. Nije ih spriječio ni hrvatski ‘jal’ za koji kaže kako se ovdje zdrava pozitivna ambicija rijetko oprašta.

Iako je Tomislav taj koji stoji iza cijelog koncepta, supruga Barbara zadužena je za tehnički dio budući da je ona inženjerka za istraživanje i razvoj u prehrambenoj industriji. Bez nje, kreativne direktorice branda, ovo ništa ne bi bilo moguće, kaže. Melodies je prvi u nizu od pet mirisa koji zajedno čine jedan koncept. „On predstavlja uvod u priču koja govori o potrazi za osjećajem bezbrižnosti koje smo imali kao djeca na početku ljeta. Note su raznolike, od otvaranja prepunog sočnih bobica, bergamota, sušenog sijena, i livadnih biljki, da bi kasnije prešao u toplije note kremaste sandalovine, vanilije, toplog kašmira i cedra”, pojašnjava kreator i dodaje kako je ideja izdati svih pet dijelova priče, zaokružiti cjelinu i stvoriti prepoznatljivo ime u svijetu. Počeo je već proces i za drugo izdanje koji nastavlja put u šumu i priču o snovima i bićima koji nas čuvaju u sjeni.












