Domaći brend Lano nezaobilazan je, prvenstveno zbog kvalitetnih kombinacija izrađenih od pamuka, viskoze i lana, a potom i zbog stylish dizajna koji su prigrlile brojne žene i djevojke.
Ljepota je u jednostavnosti – time se u svome poslu vodi Lano tim, tim zbog kojega svoju odjeću nećete morati skrivati u ormaru, nećete morati brinuti da slika u ogledalu nije lijepa i nećete jedva čekati da ju skinete. Ivana Bagarić Jurić, 47-godišnjakinja iz Starih Mikanovaca, pokrenula je prije dvije godine brend Lano kojemu je cilj proizvesti kvalitetne, jednostavne, elegantne i lijepe haljine, tunike, bluze. Cijeli svoj radni vijek radi u vlastitoj obiteljskoj firmi i Lano je došao kao dodatni posao kojim je Ivana danas izuzetno zadovoljna.
“Prodavali smo veste i kapute od vune koje je izrađivala prijateljica i to nam je jako dobro išlo. Kako uvijek sam bila kreativna pomislila sam da sama nešto osmislim i počnem prodavati. I tako sam nacrtala prvu haljinu. Nije bilo lako jer o izradi krojeva, krojenju i šivanju nisam znala ništa, no to me nije zaustavilo. Raspitivala sam se, tražila, učila i okupila ekipu koja izvrsno modelira, kroji i šije. Educirala sam se o prodaji preko interneta, vođenju web shopa, digitalnom marketingu. Polovicom prošle godine sam sve to zaokružila i Lano je postao ozbiljan posao”, priča nam Ivana. Dodaje kako bez svoga tima ne bi uspjela, a to su svi oni koji sudjeluju u proizvodnji: izradi modela, krojenju, šivanju, koji rade na tome da se proizvodi što bolje prezentiraju kupcima. Manekeni i glumci, snimatelji i fotografi, programer, lektorica, šminkerica. Popis je poprilično dug.
Lano u svojoj ponudi ima haljine i tunike koje stoje svakom obliku tijela i koje se mogu nositi u svim prigodama. Kako nam govori, najvjerniji kupci su zaposlene žene koje za posao trebaju jednostavnu, udobnu, a opet lijepu i elegantnu odjeću. Tu su se našle i plus size haljine i tunike za punije žene, šiju i iste haljine za mamu i kćer, a za Božić su šili majice dječje, ženske i muške s božićnim motivima.
Iako su krenuli oprezno s jednostavnim krojevima, sada se ne boje ni onih zahtjevnijih. Puno rada i truda ulažu da bi na njihovoj manekenki osvanula jedna lijepa i kvalitetna haljina. Kompleksan je to proces u kojemu Ivana sudjeluje od početka do kraja.
“Svaku ideju prenesem na papir i od tog crteža nastaje kroj. Onda biram materijal koji bi najbolje odgovarao kroju. Iskrojimo ju, sašijemo i onda sve provjeravamo. Kad sam 100 posto zadovoljna krećemo sa šivanjem. Dio materijala nabavljamo u Hrvatskoj, a dio u Budimpešti. Biramo kvalitetne materijale, lijepih boja i dezena, a najviše stvari radimo od pamuka i viskoze”, istaknula je Ivana dodavši kako joj je najdraži dio kada haljina ispadne onakva kakvu ju je zamislila. Sretnom i zadovoljnom ju čini i humanitarna akcija za pomoć obitelji bolesnog Dine Jurić-Šestića iz Vrbanje. Od svake kupljene haljine dio doniraju za njih.
Iako na svakom koraku postoji sličan web shop, Ivana se vodila time da napravi nešto dobro i kvalitetno, cijenom dostupno svima. Nešto što će razveseliti žene, u čemu će se osjećati lijepo i zadovoljno. I žene su to prepoznale. “Povratne informacije su odlične. Svakodnevno nam se javljaju zadovoljne žene koje ponovo kupuju naše haljine. Naša prednost je i to što možemo kroj prilagoditi željama kupaca, jer ne radimo serijsku proizvodnju nego šijemo svaku haljinu po narudžbi”, ističe.
Veliku pažnju ovaj tim posvećuje i promociji i prezentaciji. Tako ste sigurno nedavno naišli na kratki film, ljubavnu priču koja osim što prikazuje Lano proizvode, na kreativan način promovira i Slavoniju. Snimili su već dva videa koja se gledaju na njihovom YouTube kanalu i čekaju bolju epidemiološku situaciju kako bi snimili novi nastavak priče i pokazali nove haljine.
Iako Lano na Esperantu znači vuna i to je bila prva vodilja u pronalasku adekvatnog imena brenda, danas ova slova imaju nešto “teže” značenje. Danas više ne znači samo vuna nego Lijepa, Atraktivna, Nasmijana, Odvažna – takve žele da budu žene koje nose njihove haljine.
Za ovu godinu planiraju puno toga novoga. Trenutno rade na novoj kolekciji za proljeće, a potaknuti željom i potrebom mladih mama sašili su haljinu prilagođenu dojenju. Planiraju više takvih modela. U planu su i muške i dječje majice, majice s natpisima.
“Ideja ne nedostaje. Nadamo se da ćemo ih uspjeti realizirati i da će naši kupci biti zadovoljni i prepoznati naš trud i ljubav prema onome što radimo”, poručuje Ivana.