29 C
Vinkovci
Petak, 26. srpnja 2024.

Zlatni gin sa šljokicama i gin koji svijetli pod UV svjetlom nove atrakcije Abela

Više od autora

- vl promo-
Josipa Haluška
Josipa Haluška
josipa.haluska@novosti.hr

U proteklih nešto više od godinu dana otkako smo ih prvi put predstavili na portalu Novosti.hr, u destileriji Abelo dogodilo se puno toga. Vlasnici Jelena i Velimir Babić kažu kako rastu i odrastaju, imaju više iskustva, a uloženo vrijeme i trud rezultirali su nacionalnom prepoznatljivošću te novim vrstama rakije i gina.

Sudjelovali su u međuvremenu na brojnim događanjima, sajmovima i festivalima na kojima su se povezali s drugim proizvođačima pića, dobavljačima opreme i u konačnici krajnjim kupcima. A oni su, malo je reći, oduševljeni ovim vinkovačkim proizvodima i recepturom kakvom se može pohvaliti malo tko u svijetu. Puno su vremena proveli u destileriji pomno razvijajući neke nove ideje i uspjeli su doći do proizvoda koji svima pobude pažnju kada ih negdje prezentiraju. Uz šest vrsta likera s kojima su krenuli, danas nude još dvije rakije te čak pet vrsta gina.

S likerima su se već mnogi upoznali i to su Medica – liker od meda, Propolo – liker od propolisa, Rogač – liker od rogača, Chillabelo – liker od meda s čili papričicama, Aronija – liker od aronije i Višnja – liker od višnje. „Svi likeri su proizvedeni na bazi rakije od meda i ne koristimo kao podlogu nikakvu drugu vrstu rakije kao što je to uobičajeno, a većinom se koriste voćne rakije kao što su jabukovača ili lozovača“, podsjećaju ambiciozni supružnici Babić.

Od novih proizvoda plasirali su medovaču – rakiju od meda koja je ujedno i baza za likere i gin te travaricu na bazi rakije od meda. Tu je još i pet vrsta gina koji su se pokazali vrlo atraktivni kupcima, što se posebno vidjelo na ovogodišnjem Slavonskom sokaku gdje je Abelo kućica bila nezaobilazna destinacija posjetiteljima iz svih krajeva svijeta. Pannonian Gold Gin je zlatni gin sa šljokicama i okusom karamele, Pannonian Sea Gin je plavi gin sa šljokicama s dodatkom soli s panonskog područja, Honey Spirit Gin gin je s destilatom meda, Forest Fairy Gin – “šumski” gin s okusom mente te Firefly Gin koji svijetli u mraku pod UV svjetlom kao krijesnica i okusom manga. „Naišli su na odličan odjek javnosti te su postali vrlo popularni“, ponosno ističu.

Do ideje gina sa šljokicama su, kažu, došli kada su počeli razmišljati što bi promovirali na ovogodišnjim Vinkovačkim jesenima kojima je glavna tema bio dukat.

„Osmislili smo Pannonian Gold Gin, panonsko zlato, gin koji smo nadogradili blistavim šljokicama koje podsjećaju na sjaj dukata i okusom karamele jer se u našoj Slavoniji peku najbolji kolači. Isto tako smo oživjeli i panonsko more, gin koji smo zasolili tuzlanskom soli i koji je zasvjetlucao predivnim šljokicama koje blistaju kao površina mora na suncu“, pričaju nam Jelena i Velimir.

Još jedan gin koji izuzetno privlači pažnju je Firefly Gin koji svijetli u mraku pod UV svjetlom poput krijesnice. On je atrakcija koju treba doživjeti, napominju. Važno je reći i kako su svi sastojci koje koriste u proizvodnji i dalje potpuno prirodni pa su tako šljokice specijalizirane za alkoholna pića i koktele na prirodnoj bazi uspjeli naći u dalekoj Americi, prirodni sastojak koji svijetli pod UV svjetlom u Nizozemskoj, ali sve ostale sastojke pronalaze u našoj Slavoniji kako bi proizvodi mogli biti što autentičniji i vezani uz područje u kojem nastaju.

U posljednjih godinu dana sudjelovali su i na brojnim festivalima i sajmovima te osvojili nekoliko nagrada. Ističu najdraže Vinkovačke jeseni, a izdvajaju još i sajmove u Varaždinu, Međunarodni sajam pčelarstva i proizvoda od meda u Tuzli, Međunarodno ocjenjivanje rakija, likera i gin-a Crospirit, Festival rakija i likera ZGrappa u Zagrebu, Rimske dane u Vinkovcima i Gastro Show Pannonia Gourmet projekta u Vinkovcima.

„Na natjecanju u Tuzli dobili smo zlatne medalje za medicu i liker sa čili papričicama, a na Crospiritu srebrnu medalju za medicu i liker sa čili papričicama te brončanu medalju za gin od meda Honey Spirit Gin. Na ZGrappi smo dobili nagradu za najbolji dizajn, a ocjenjivali su nas drugi izlagači i posjetitelji“, ponosni su na svoje uspjehe u posljednjih godinu dana.

Jačim tempom nastavljaju dalje, planovi su najviše izlagačke i natjecateljske prirode, a planiraju, kažu, puno vremena promišljati o novim proizvodima i raditi na recepturama.

Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno