U sklopu Erasmus + projekta „Inovativni učitelj za školu budućnosti“, profesori Ekonomske i trgovačke škole Ivana Domca Vinkovci boravili su tjedan dana u Sloveniji i Španjolskoj na tečajevima na kojima su stekli nova znanja i vještine. Svi profesori na početku tečaja predstavili su svoju Domovinu, grad i školu iz koje dolaze.
Profesorice Blanka Dujmović i Mirela Jendričko pohađale su u Ljubljani tečaj „Emocionalne inteligencije“. Cilj je osposobiti sudionike znanjem i vještinama koje će poboljšati ne samo njihovu nego i emocionalnu inteligenciju njihovih učenika. Upoznale su se s pet stupova emocionalne inteligencije: samosvijest, samoupravljanje, motivacija, empatija i društvene vještine. Različitim interaktivnim aktivnostima osvijestile su važnost emocija i emocionalne inteligencije u privatnom i profesionalnom životu. Tijekom tečaja naučile su različite tehnike i vježbe za razvoj empatije, otpornosti i upravljanja sukobima koje će primjenjivati u svojoj nastavi.
Vjeroučitelj Josip Džakula pohađao je tečaj „Sretan učitelj za bolje učenike“ u Barceloni. Na tečaju se govorilo o vještini asertivnosti (samopouzdanja) koja ima ključnu ulogu u zadovoljstvu i postizanju ciljeva u privatnom i poslovnom životu.
Profesori iz različitih država Europske unije razmijenili su iskustva svojih nastavnih procesa. Zatim su dobili konkretne upute kako izbjeći sagorijevanje na poslu te savjete kako biti sretan i uspješan učitelj za sretnije i zadovoljnije učenike.
Tijekom predstavljanja svojeg grada i škole, vjeroučitelj je primijetio da predavačica iz Barcelone već ima prepoznatljivi suvenir iz našega grada. Naime, njezin bivši student iz Slavonije donio joj je ovaj prepoznatljivi suvenir Vinkovaca prije nekoliko godina.
Profesorica Mia Leko završila je u Barceloni tečaj pod nazivom „Vrijedni savjeti za kreiranje vesele učionice“ s ciljem ukazivanja kako sretno i fleksibilno okruženje povećava želju učenika za boravkom u učionici, kako aktivnosti izgradnje tima pomažu učiteljima i učenicima da se povežu. Na tečaju se učilo o konceptu poznatom pod engleskim nazivom „Flow“ kojega je razvio psiholog Mihaly Csikszentmihalyi. Riječ je, naime, o stanju svijesti u kojem osoba postiže intenzivnu razinu koncentracije i udubljenosti u aktivnost koju čini, uz potpuni osjećaj kontrole. Polaznici su razmijenili iskustva u radu na nastavi, probleme s kojima se susreću te ideje za rješavanje istih.
Tečajevi su bili odlično organizirani i vođeni u prostorima Europass Teacher Academy u Ljubljani i Barceloni, a profesori će nova znanja i vještine primijeniti u radu sa svojim učenicima.