13 C
Vinkovci
Četvrtak, 25. travnja 2024.

Rast turističkog prometa u dosadašnjem dijelu turističke godine

Više od autora

- vl promo-

Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew), u Hrvatskoj je u razdoblju od siječnja do kraja kolovoza ostvareno 15,7 milijuna dolazaka (+5%) i 88,5 milijuna noćenja (+4%). Od toga su strani turisti ostvarili 14 milijuna dolazaka (+5%) i 78,2 milijuna noćenja (+4%), a poraste bilježe i domaći turisti u dolascima za 8% te u noćenjima za 6%, piše u današnjem priopćenju za javnost Hrvatske turističke zajednice.

Krajem godine bit će dovršena izrada Turističke satelitske bilance pa ćemo imati stvarne pokazatelje o ekonomskim učincima turizma na gospodarstvo. Nadam se kako ćemo u javnom prostoru prestati brojati dolaske i noćenja koji ne mogu biti mjerilo uspješnosti jer podaci o dolascima ne govore o ostvarenoj vrijednosti koja je s njima dobivena, a ostvarena noćenja ne pružaju podatke o dnevnoj potražnji turista. Naš sustav eVisitor pokazuje pozitivan trend rasta turističkih dolazaka i noćenja i to od početka godine, i izvan ljetnih mjeseci, no, ponavljam, još je važniji rast prihoda od turizma, a znamo da smo u prvom kvartalu ostvarili povećanje od 14 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Sve je to rezultat promišljene turističke politike koja se temelji na integriranom turističkom proizvodu, podizanju kvalitete i ponudi koja je inovativna i u skladu s potražnjom na dinamičnom i nikad izazovnijem turističkom tržištu. Ne želimo masovnost i razvijamo se u skladu s našom strategijom koja je usmjerena na održivost turizma“ – poručio je ministar turizma Gari Cappelli.


Tijekom kolovoza uspješno smo zadržali pozitivne trendove i predviđeni rast turističkog prometa. Ono što nas posebno veseli su vrlo dobre najave za ostatak turističke godine što potvrđuje sve bolju tržišnu poziciju Hrvatske u razdobljima pred i posezone. Do kraja rujna intenzivno na jedanaest ključnih svjetskih tržišta provodimo kampanje fokusirane na oglašavanje i promoviranje nautičkog i kulturnog turizma, eno gastronomije i aktivnog odmora kroz avanturistički, sportski i cikloturizam, a početkom listopada na tržištu Austrije, Njemačke, Slovenije, Italije, Velike Britanije i Švicarske provodimo on line i print kampanje zdravstvenog turizma“izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno