15 C
Vinkovci
Ponedjeljak, 6. svibnja 2024.

Urnebesni oglas: Vinkovčanin prodaje lijek za krizu srednjih godina

Više od autora

- vl promo-
Tihana Papac
Tihana Papachttps://novosti.hr
tihana.papac@novosti.hr

Kako se istaknuti u mnoštvu sterilnih prodajnih oglasa, domislio se Vinkovčanin Jurica Rapčan koji je nasmijao pratitelje jednog lokalnog facebook oglasnika, nudeći recept za krizu srednjih godina Mercedes E 350 CDI.

FOTO:/Oglasnik/Jurica Rapčan
“Imate krizu srednjih godina? Osjećate se kao da ste mladi iako godine govore drugačije? Svima želite dokazati da ste još mladi? Svi vas gledaju kao da ste stari, klinci na ulici vam kažu Vi? Imate viška kilograma, manjak kose, bore oko očiju, sijedu kosu? Imate osjećaj da vas nitko ne primjećuje? Želite nešto promijeniti u svome životu, razmišljali ste kupiti motor, ali imate obitelj? Možda ste dama kojoj je dosta nezrelih muškaraca koji glume prinčeve na bijelim konjima i želite imati bijelog konja samo za sebe? Za sve navedene probleme gore, rješenje je kupovina ovog automobila”, napisao je nudeći recept njegova kriznog menadžmenta u tim nekim godinama kada je većini potrebna samopotvrda i samodokazivanje kako nisu još za otpis.
PrintScrn/Oglasnik/Jurica Rapčan

Sjajno rabeći humorni sarkazam detektira komplekse suvremenog načina života, manjak samopozdanja, argumentirano obrazlaže i otvoreno nudi rješenje problema demistifirajući tabue.

“Kada vas vide u njemu, odjednom sijeda kosa je privlačna zrelost, bore nisu više vidljive, imate barem 10 kg manje, niste više proćelavi, svi vas primjećuju, djeca na ulici kažu da vozite pravu pilu…”, opisuje percepciju današnjice te nudi “vrhunsko Burmeister ozvučenje na kojemu sve od cajki do klasične glazbe zvuči kao da ste na koncertu…Kada sjednete uključite grijanje sjedišta jer ipak, stari ljudi kažu, ne valja sjediti na hladnome”, zbori o svom pametnom ljubimcu potvrđujući u komentarima kako je sam svoju krizu srednjih godina uspješno prebrodio, a i prelazi puno kilometara pa ga planira zamijeniti novom igračkom.

Kontaktirali smo autora oglasa izravno za komentar, jer reakcije su urnebesne, a viralnost nedvojbena, što je na koncu i cilj prodaje temeljene na priči stvarnog života ispisanoj na duhovit način.


“Za sada nema baš upita. Kažu da je taj gerila marketing učinkovit, a jeftin. Ima puno pregleda i automatski se povecava šansa da ga vidi i potencijalni kupac. Kada prodam budem napisao”, odgovora za Novosti.hr.

Za njegov lijek, kaže ovaj doktor za zadovoljstvo, teško je odrediti cijenu jer sreća, nova doza samopouzdanja, sloboda novog rođenja u mečki, divljenje i prestiž, koju izaziva ovaj statusni simbol kod nekolicine, ne može se kupiti novcem ili pak može trenutno za 45.999 € s PDV-om.

Kako kažu marketingaši, priča prodaje proizvod. Sretno Jurice!

FOTO/Oglasnik/Jurica Rapčan

Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno