Tko je kod bio posljednjih nekoliko mjeseci glavnoj poslovnici Hrvatske pošte u Vinkovcima vjerojatno se iznenadio kako je teško u nekom primjerenom vremenskom roku “dobiti uslugu” u vidu slanja/primanja poštanske pošiljke ili plaćanja računa.
Svakim dolaskom u poštu vjerojatno ste suočeni s gužvom koja broji minimalno 10 stranaka, pa čak i do 30 stranaka koje “čekaju na red”. Prosječno čekanje da dođete do šaltera je oko 15-tak minuta (nekada i duže), a atmosfera iza žute linije je napeta jer je većina ljudi nervozna što mora toliko vremena izdvojiti za uslugu koju još na kraju mora i platiti.
Većini korisnika kaže kako su prije uvođenja redomata mogli brže obaviti sve potrebno, a na udaru njihove nervoze su, ni krivi ni dužni, radnici na šalteru koji se trude koliko znaju i mogu da red ide što brže.
Svjedoci smo i da mnogi stariji ljudi još uvijek ne znaju o čemu je riječ, odnosno da im valja uzeti papirić s brojem koji treba pažljivo promatrati uokolo po poslovnici gdje će vam broj »izroniti« kako vam red ne bi promakao. “Još uvijek postoje ljudi koji nisu odrasli na robotskoj tehnologiji i koji se u sadašnjim im godinama ne snalaze baš najbolje sa svim riječima tehnike, a i zašto bi? Valjda oni koji pružaju određenu uslugu trebaju sve svoje korisnike pravovaljano uslužiti jer od njih žive.”, kaže naša sugovornica, koja je željela ostati anonimna.
S obzirom na to kako vjerujemo da konstruktivna kritika uvijek može doprinijeti rješavanju problema i mi ovim putem upućujemo javnu kritiku osobi odgovornoj za rad glavne poslovnice Hrvatske pošte u Vinkovcima. Upit smo proslijedili i u Hrvatsku poštu, te odgovor donosimo u cijelosti.
“Dozvolite da Vam zahvalimo na povratnoj informaciji o našim uslugama, kao i o radu naših radnika u procesu obavljanja poštanskih usluga, na način kako to vide sami korisnici. Ovakvi dopisi naših korisnika pomažu nam da uvijek iznova preispitamo i poboljšamo kvalitetu naših usluga te poduzmemo sve potrebite radnje radi povećanja zadovoljstva naših korisnika. Ujedno Vas želimo obavijestiti da neprofesionalno ponašanje naših djelatnika nikako ne odobravamo, a s obzirom na to da nam je zadovoljstvo naših korisnika na prvom mjestu, Vaš smo prigovor na pažnju proslijedili nadležnoj službi Hrvatske pošte, koja će poduzeti sve potrebite radnje kako bi se utvrdile eventualne nepravilnosti u radu naših djelatnika, a potom iste i minimalizirale. Izražavamo žaljenje zbog mogućih neugodnosti i poteškoća proizašlih iz nastale situacije te se nadamo da ćete ubuduće biti zadovoljan korisnik naših usluga.”, stoji u odgovoru Hrvatske pošte.