17 C
Vinkovci
Ponedjeljak, 6. svibnja 2024.

Učitelji iz OŠ Tordinci na tečaju u Budimpešti

Više od autora

- vl promo-
Josipa Haluška
Josipa Haluška
josipa.haluska@novosti.hr

Učitelji Osnovne škole Tordinci Andreja Vincek Ević i Stjepan Nekić u sklopu Erasmus + projekta „ Korak u poduzetništvo“ ovaj tjedan sudjeluju na tečaju pod nazivom “A Satisfying School Experience: Strategies and Skills for Teachers” koji se održava od 29. kolovoza do 3. rujna u Budimpešti.
Prvoga dana tečaja, kako su objavili, učitelji su predstavili sudionicima tordinačku školu, ciljeve škole s naglaskom na poticanje učitelja i učenika na cjeloživotno obrazovanje i učenje, školske projekte te upoznali voditeljicu tečaja, ali i ostale učitelje, sudionike tečaja, koji dolaze iz Grčke, Malte, Estonije i Španjolske.
Aktivnosti prvoga dana obuhvaćale su i razmjenu znanja između sudionika o uvođenjima novina u školske kurikulume, teme ranog napuštanja škole, razloge i prevenciju školske apatije i njezinim posljedicama uz naglasak na važnost saveza škola-učenik-obitelj i školskog okruženja koje promiče samopoštovanje kod svih.
Sudionici su se aktivnostima grupne kohezije upoznali sa izazovima i promjenama u obrazovanju u 21.stoljeću u drugim zemljama i načinima svladavanja tih izazova, različitim metodama koje pridonose pozitivnom obrazovnom iskustvu, ali i emancipaciji učenika u sam odgojno/obrazovni proces.
Poslije formalnog dijela tečaja, svi učitelji su organizirano sa ustanovom domaćinom Europass Teacher Academy Hungary posjetili peštansku stranu kraljice Dunava kako se često tepa Budimpešti i uvjerili se kako je takav naziv potpuno opravdan. Posjet je uključivao putovanje metroom ispod Dunava, starom podzemnom željeznicom te razgledavanje dvorca Vajdahunyadi, Trg heroja, Katedralu sv. Stjepana i veličanstvenu zgradu Parlamenta “Országház” s kojom se jedino može mjeriti parlament u Londonu. Ni jaki pljusak nije umanjio doživljaj Pariza na Istoku.
Drugoga dana tečaja sudionici su prošli kroz aktivnosti vezane uz motivaciju učenika, poduzetničko razmišljanje, prevenciju nasilničkog ponašanja i interpersonalne odnose u obrazovanju te opredjeljivanje učitelja o važnim obrazovanim pitanjima poput uloge učitelja u društvu te očekivanjima od učitelja.

Povezani članci

- vl promo-

Posljednje objavljeno